Kontakt

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Po pierwsze odczekaj kilka minut od opłacanie zamówienia w przypadku szybkich płatności (przelew, karta, stripe, blik)  i co najmniej 5 dni roboczych w przypadku płatności tradycyjnym przelewem. System potrzebuje czasu, aby zaksięgować pieniądze i wysłać dane logowania do platformy. Zazwyczaj trwa to do kilku minut.

Twoje dane do logowania to adres e-mail, którego użyłeś/aś podczas składania zamówienia i hasło, które sam/a ustaliłeś/aś.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła” i otrzymasz maila do ustawienia nowego hasła.

Jeśli nadal nie otrzymałeś produktu sprawdź folder SPAM/OFERTY/NEWSLETTER. Z naszych obserwacji wynika, że w 99% przypadków właśnie tam znajdziesz nasze maile, jeśli nie widzisz ich na skrzynce odbiorczej w poczcie. Email będzie miał tytuł “Twoje konto zostało utworzone!” i będzie wysłane z maila info@anielskamadrosc.pl

Nadal nie otrzymałeś danych logowania? Napisz do nas podając imię i email, ten z którego było dokonane zamówienie.

Uważnie wpisz dane do logowania ręcznie (bez kopiowania).

Jeśli nie pamietasz hasła zobacz poniżej instrukcję jak go zresetować.

Jeśli dalej nie możesz się zalogować, napisz do nas koniecznie z  adresu email podanego przy składaniu zamówienia.

Hasło ustawiłeś/aś sam/a w formularzu zamówienia.

Jeśli jesteś naszym klientem, system nie wyśle ponownie emaila “Twoje konto zostało utworzone!”.

Zaloguj się na platformę klikając na przycisk “Logowanie“.

Twoja nazwa użytkownika to Twój adres email podany przy składaniu zamówienia.

Hasło możesz zmienić klikając tutaj: Nie pamiętasz hasła?

Po zalogowaniu w zakładce Moje kursy zobaczysz odblokowane kursy.

Jeżeli kursy są zablokowane pomimo tego, że jesteś pewny/a, że je kupiłeś/aś – napisz do nas.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Szybki kontakt? Zadzwoń:

Napisz maila

Shopping Cart
Scroll to Top